02.04.2012

Barnslige gleder

Jeg elsker metallbokser med retro design, så i dag ble denne med meg hjem. Jeg tenkte først at det skulle være en gave til min datter, men så kom jeg på at det er mer min smak enn hennes, og da ble den min for den nette sum av 169,- kr. 



De hadde også flere typer av disse boksene fra Dumpling
Dynasty: Perlesett for jenter og robotsett for gutter
Robotsettet fikk meg til å tenke på bloggeren Sweet Paul som liker snille retro metallroboter, men denne var av tre og du kunne male den selv


Inni boksen ligger muffinsformer, glasursprøyte med ulike tupper, en liten kjevle og tresleiv, kakeformer, kakelys og bakeoppskrift


Den skal få stå her sammen med de andre boksene på kjøkkenbenken

Ellers har jeg en rolig bypåske uten planer om strabasiøse skiturer eller eksotiske reisemål. Noen ganger trenger man bare et pust i bakken etter travle uker på jobb. Jeg kommer vertfall ikke til å kjede meg, for ferier er noe av det jeg er flinkest til....

God påske!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...