31.12.2012

Godt nytt år godtfolk!

         I de tre siste dagene har besøksstatistikken fordoblet seg, og det tar jeg som et tegn på at når det virkelig er duket for en real fest, kommer dere innom hit for å hente oppskrifter og inspirasjon. Det liker jeg!

   

Klisjèaktig som det er så har jeg nyttårsforsetter som er så ambisiøse at jeg ikke tør å si dem høyt. Følg meg gjerne videre inn i 2013 og måtte det bli et fredelig, friskt og lykkelig år for oss alle.

På menyen i kveld blir det pinnekjøtt fordi det er lett å servere til mange, og fordi vi har dansker rundt bordet som ikke får tak i pinnekjøtt i Danmark, stakkars. Desserten blir sjokolademousse med spiselige sjokoladeskjeer. 

Godt nytt år og pinnekjøtt high-fives! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...